Selasa, 26 Mac 2013

My Jubah Day

Asalammualaikum people!

huhh!! its has been 4 month da lepas, tapi i still remember all the moments i have been trough
and of cos.. 3 years i experienced all the susah and senang
and yes, its not easy
its really tough
tougher than myself could ever imagine it.

actually, bukan pelajaran itu yang membuatkan susah
tapi..
the other things that we had created it together with our journey
thats make it tough enough
but seriously, its amazingly fun! =)

macam macam
macam macam yang aku lalui
macam macam orang aku jumpa
macam macam peristiwa yang aku tempuh
macam macam benda aku teroka
memang macam macam! 
and i really proud with myself
18 tahun dah jauh dari family

before that i ask myself so many time
can i? can i? can i?
sri iskandar,perak tu, nama pun tak pernah dengar
googling tempat die punye la ceruk
memang tak pernah jejak kaki kat situ!

My first impression.. 
the place is quite nice..
tenang.. banyak tasik..erk!
haha

now the end of my time..
hopefully its not my last time menapak kat tempat cantik ni
sebab..
im really want..
really really want
if oneday
i will be lecturer here.
AMINN YA ALLAH! doakan semua =)


ala!
picture konvo kat laptop lain plak!
sorry all!
kesulitan amat dikesali!
haha.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan