Jumaat, 5 Oktober 2012

ini sebagai aku

assalamualaikum wbt..

aku kat sini bukan nak glamor
ye, lagi sekali aku ulang
bukan untuk glamor dan dikenali ye
kerana wanita yang baik itu bukan untuk dikenali dan mengenali..
nama wanita solehah itu TIDAK disebut oleh mana mana lelaki pun
hanya seorang lelaki yang menyebut namanya iaitu lelaki muslimin yang benar benar solehnya

TIDAK. aku juga tak cakap aku ni perasan dan berangan nak jadi wanita solehah
but im still go through that way
just a few step 
still in my way.. and insyAllah.. pray for my istiqamah..=)

tak baca tak ape.. ini hanya diari hati aku
jadi yang tak nak baca aku tak paksa
yang meluat tu sape suruh bace..ha.. nak stalker sgt kan..
hamek kau
kan da meluat..
hekhek.. =p

ya ukhti muslimah..
anggap ini sebagai ukhuwah islam kita
ukhuwah yang kita bina untuk sama2 berjalan kearah itu..
arah untuk menjadi wanita muslimah yang lebih baik..
aamiinnnn..=)



dan ini..ini obviously bukan anak aku.
aku tak kahwin lagi girlssss.. 
hihi
cume bila kita dalam kekusutan.. cubalah untuk memandang seorg bayi atau baby. eh sama*
cari lah mana2 baby pon klw x de baby kat umah tu
yg penting baby jgn bab*.. ok, ape tu? haha

kerana bayi itu makhluk paling suci
wajah yang tanpa dosa dan dusta
jadi bila kita memandangnya
kita akan rasa tenang..
tenang setenang tenangnya...
ya.. cubalah..=)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan