Isnin, 29 Oktober 2012

Raya Haji is awesome and full of blessing!

Asalammualaikum wbt

hows your Raya haji eberione?
best kan dapat gathering together dgn semuaaa family mak cik pakcik sepupu sepapat dua pupu tiga papat.. and so on

ini lak raya haji aku
Alhamdulillah.. Allah beri rezeki pada mak dan ayah.
dan Alhamdulillah.. rezeki ini dapat di kongsi oleh semua

Step 1: expertise datang dekat usha2 lembu tu

boot kuning phua chu kang itu adalah tok kelar nye!
nmpak x nampak x gaya dia
dari belakang da nmpak ke"expert"an die dalam menghandle binatang itu
walaupun die hampir terlupa nk datang cini jadi tukang sembelih
padahnya petang dalam pukul 6 baru dia sampai
tu la schedule pack sgt, kalah aaron aziz u ollssss..
tp pok cik boot kuning ni bagus taw, 
tok kadi paling ngetop kat kulai
kalau boleh semua nk amek die
sebab dia kadi paling sempoi and kelakar!=)

Step 2: Serius ni aku pun tutup mata, tok imam tuh bawak jeep u olls, semata mata nk tumbangkan lembu tu, bg aku, guna tenaga lelaki je da ok kot.. x perlu jeep tu, tp dia lebih expert dr aku! diam ko sue! *ceit*


Step 3: Lembu kata dalam hati " tak payah nk bawak jeep berbagai sangat la, aku leh tumbang sendiri la.."


ok ni penonton yg TENGOK. hihi. gagah kan dorang, semua lelaki tapi semua pon TENGOK macam aku.  hihi

Proses melapah di tengah malam

dan ini aku. bukan gheti nk tlg orang masak sup lembu tuh, asyik dok berangan je kejenye ko sue!


ok thats my raya haji.
Alhamdulillah..
rasa bersyukur Allah swt masih temukan raya tahun ini
tahun hadapan?
Wallahualam..
ok bai semua!
asalammualaikum=)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan